dinsdag 7 februari 2017

Baby-serie deel 4: Shakend slot


Hallo!

Vandaag mijn laatste baby-kaartje voor voorlopig. Weer eentje op aanvraag en weer eentje waarbij er gevraagd werd om een snor in te verwerken.... Dat is precies wel mode? (die stans was z'n geld wel waard ;-)) Ik heb ervoor gekozen om het gedeelte achter het rompertje te laten shaken, voor een extra detail. Ik hoop dat jullie mijn serie ook leuk vonden?

groetjes, Evy



Materiaal:

- snor-stans: SU
- stitched rechthoek: Marianne Design
- design-papier: SU
- Tekst: Crate Paper

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ook weer een beauty. Eerlijk gezegd had ik hem denk ik zonder snor nóg leuker gevonden. Dat is geen kritiek op jou; beslist niet. Ik vind dat je super mooie kaarten maakt! Ik las dat hij op verzoek is gemaakt en ik zie de link niet tussen een snor en een baby:)
    Maar ja het is op verzoek en los van wat ik van de snor vind is het een beeldschoon kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier in België staat er tegewoordig ontzettend vaak een snor of VW-busje op het geboortekaartje als het een jongetje is... en ik probeer zoiets dan terug te laten komen. Maar je hebt eigenlijk gelijk: zonder snor was hij nog beter 😂

      Verwijderen
  2. Ahhhh deze is leuk zeg! Ik vind snorren ook echt wel leuk op kaartjes :D. De kleuren zijn ook helemaal top en het schud-gedeelte maakt het af! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen