donderdag 17 maart 2016

MD: Hertjes # 1

Hallo!

Vandaag weer eens een babykaartje om te laten zien, het was al lang geleden ;-) Ik heb voor deze kaart allerlei materialen van Marianne Design gebruikt. 


Het papier komt uit een van de nieuwe blokjes van Eline. De stempels zijn van al iets oudere sets. Maar daar is niets mis mee, natuurlijk! De spetters zijn ook van MD, net als het (kerst-)belletje. 
Ik heb het hertje nog een beetje kleur gegeven met SU-inkt. Maar achteraf gezien is deze kleur misschien een beetje te fel geweest. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer ;-)


Ik wens jullie een hele fijne dag, het is weer bijna weekend ;-)

Evy

3 opmerkingen:

  1. Wat een enig babykaartje! Lieve kleuren, schattig hertje, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! Heel lief Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Evy! Het hertje is echt favoriet bij mij :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen